Pozwala budować treść w sposób przemawiający

pozycjonowanie katowice

Metoda ta jest odrębnym nurtem content marketingu. Jej fenomen polega na uznaniu osobowości odbiorcy za bardziej istotny element, niż jego hobby czy zainteresowania. Pozwala budować treść w sposób przemawiający do osobowości człowieka. Do osoby neurotycznej przemawiać będą argumenty grające na jej emocjach, a do osoby o charakterze analitycznym, najlepiej przemówią treści poparte statystykami.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


edytuj kod- cytat z Wikipedii

Pod koniec 2009 roku Google wprowadziło wyszukiwanie w czasie rzeczywistym (Real Time Search), polegające na przedstawianiu najaktualniejszych wyników z serwisów społecznościowych oraz mikro-blogów. 19 marca 2010 roku funkcja wyszukiwania w czasie rzeczywistym została oficjalnie wdrożona do polskiej wersji wyszukiwarki Google.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych


Początki pozycjonowania

pozycjonowanie katowice


Jak łatwo się domyślić pozycjonowanie, rozumiane jako zbiór działań wykonywanych na stronach internetowych i przeglądarkach, nie byłoby możliwe gdyby nie istnienie internetu. Dlatego też oczywistym jest fakt, że pozycjonowanie pojawiło się w podobnym czasie, co wyszukiwarki internetowe. Sama polska nazwa „pozycjonowanie” pojawiła się w użyciu koło 2002 roku, nie oznacza to jednak, że wcześniej takie działania na przeglądarkach nie były wykonywane. Przed tym rokiem używano angielskiej nazwy. Początki internetu sięgają niemal do 1940 roku, pozycjonowanie pojawia się jednak nieco później, razem z prężnym rozwojem wyszukiwarek internetowych. Pierwsze wyszukiwarki pojawiły około 1900 roku, a razem z nimi pojawiło się pozycjonowanie.




Dodane: 25-11-2018 05:05

Widok do druku:

pozycjonowanie katowice